26.02.11

cepu, cepu kukulīti

šoreiz gan ne kukulīti, bet keksiņus, tos kurus sauc par mafiniem.  Viss sākās ar reklāmas nolūkā pastkastītē ielikto Dienas ēdienu žurnālu, kur bildēs kārdinoši gozējās banānu mafini un es iedomājos, ka beidzot būtu pienācis laiks arī man izmēģināt šo mazo brīnumu radīšanu. Pannu ar "caurumiem" aizņēmos no kaimiņienes, papīra trauciņi man jau bija no Ziemassvētku kūku laika un pusstundas laikā tapa mani pirmie mafini. Tiešām - ātri un vienkārši un garšīgi.  Tik garšīgi, ka nebija ko nofotogrāfēt.
Bet tā kā pasākums bija izdevies, izlēmu, ka arī man vajag īsto pannu, jo bez tās vai kādiem formu noturošiem  trauciņiem, skaistus mafinus neizcept.  Pēc ļoti ilgas salīdzināšanas un vērtēšanas es nopirku raibus silikona trauciņus. Izvēlējos vidusceļu starp silikona pannu, parastu pannu un papīra trauciņiem, ko iesaka lietot ērtībai.

Recepti meklēju internetā - meklētājā ierakstīju "mafini" un devos neta plašumos. Izlasīju daudz recepšu un galu galā izcepu savējos, improvizējot par tēmu.


Konkrēta recepte gan nesekos, jo netā tiešām ir daudz informācijas, varu tik ieteikt  ieskatītes pie Uwas vai te pie Ilzes. Un ļaujiet vaļu fantāzijai .

Lai izdodas!

4 komentāri:

  1. Minētais žurnāliņš laikam daudzus iedvesmojis ;) Mani arī šī recepte neatstāja vienaldzīgu.
    Krāsainās formiņas gan ir jaukas! Nebija iepriekš nekur tādas redzētas. Mafini uz galda tiek likti ar visām formiņām vai ņemti ārā?

    AtbildētDzēst
  2. es ņēmu laukā un liku bez trauciņiem uz šķīvja. Trauciņus pirku Elkorā, cena +/- tāda pati kā silikona pannām. Vienā komplektā 6 gb.

    AtbildētDzēst
  3. Diāna!Ienāc blogā pie manis pēc balviņas!!!!

    AtbildētDzēst
  4. DeDze! Manā blogā tevi arī gaida balviņa! :)

    AtbildētDzēst